VVV MOST > PRODUKTY A SLUŽBY > Příslušenství a náhradní díly > Těsnící systémy dopravníků > Těsnící systémy dopravníků SIDE BTV
Těsnící systémy dopravníků
Těsnící systémy dopravníků SIDE BTV
Při pohybu materiálu na páse pásového dopravníku dochází zpravidla k víření a odlučování drobných prachových částic přepravovaného materiálu. Jedná se především o záležitost předávacích míst mezi dopravníky, přesypy, nebo místy, kde se nějakým způsobem rozvolňuje a promíchává již uklidněná vrstva materiálu. Toto je patrné zejména u materiálů suchých, drobně zrnitých nebo k prašnosti náchylných. Velice častým příkladem je teplárenské a elektrárenské uhlí s velkým podílem drobné frakce.
S narůstajícími nároky na požadavky na ekologii provozu technologických procesů se do popředí dostává otázka, jak eliminovat, popřípadě minimalizovat provozní prašnost pásových dopravníků.
Společnost VVV MOST vyvinula, vyrábí a dodává kompletní program pasivního snižování prašnosti v provozu pásových dopravníků, kam kromě dopadových a uklidňovacích loží, odprašovacích vaků a protiprašných clon patří i systém adaptivního podélného těsnění bočního vedení a násypek. |
|||||||
• Vysoké zlepšení ekologie provozu • Snadná montáž na stávající nebo nové bočnice • Jednoduché nastavení a snadná údržba • Automatické vyrovnávání opotřebení • Snadná výměna dílů • Univerzální použití pro všechny velikosti pásových dopravníků • Modulární koncepce |
|||||||
Boční těsnění je dvoustupňové, umístěné vně desky bočního vedení. První stupeň těsnění zabezpečuje tuhý plochý pás speciální otěrové pryže. Druhý stupeň těsnění zajišťuje originální pryžový profil, který díky vlastní elasticitě automaticky dokonale vyrovnává opotřebení a přizpůsobuje se profilu pásu, takže je za všech okolností zajištěna bezvadná těsnost bez jakýchkoli mezer, zvláště pokud lze využít celkovou až 10m délku těsnících prvků bez napojování. Celý systém 1-2m upevňovacích segmentů je na bočnicích upevněn pomocí minima spojovacích dílů, čímž je zaručená jednoduchá a rychlá montáž, stejně jako výměna a nastavení těsnících prvků. |
|||||||
|